Back and going!

21 maart was mijn laatste bericht…en toen werd het stil…met een man die 2 maanden naar Japan ging en nog steeds veel last van elleboog en hand werd er weinig genaaid..alhoewel, soms moest er toch eens iets genaaid worden en toen ging ik 3 dagen op workshop bij mijn tante..we naaiden 4 jurken (3 voor mezelf en een voor de dochter!!!) en toen eigenlijk was ik terug vertrokken…

Ik toon jullie hier enkele van mijn naaisels van de afgelopen maanden..

een solis jurk voor Liv, groene bloemenkleedje voor mezelf, dé sjaal als detail op de trouw van mijn broer, een Candy voor Tess en een Mila pakje voor Liv…

Ondertussen is er een Just Knot It van Mind The Whale ook af, hij is alleen wat groot, dus een volgend exemplaar dringt zich op.

Ik heb me ook ingeschreven voor een Swap via Swapperdapper en daar ben ik ook voor aan het naaien en haken…later meer hierover.

Kom maar gauw terug lezen !

 

Geef een reactie

