Stemmen maar!

Ik had jullie verteld over de wedstrijd van Compagnie-M hé.

Vanaf dinsdag kunnen jullie stemmen…je kan op mijn creatie stemmen maar ook op alle anderen die je mooi vindt :). Je kan met elke pc/foon/…één stem uitbrengen.

https://compagnie-m.com/blog/louisa-dress-voor-zeehondfan/

Als jullie mijn creatie fantastisch vinden zou ik het heel fijn vinden als jullie op het hartje klikken, dan heb ik weer een stemmetje erbij !

Bedankt!

nb: er zijn prachtige prijzen te winnen, maar er zijn ook heeeeel veel goede deelnemers, maar och..is deelnemen niet belangrijker dan winnen ? Als mijn Liv mij 100/100 geeft voor mijn zeehondkleed ben ik eigenlijk al gewonnen 🙂

P1100639

Geef een reactie

